суботу, 23 липня 2011 р.

Тільки у Львові...

Я приїхала з моря. Боже, і як же  ТАМ  було добре: температура повітря - 33 градуси, 27° – моря, плескіт хвиль,   місячна доріжка… Проте, я обожнюю  СВОЄ  місто! Я бачу всі його недоліки і рани, і тим не менше ось це тремтливе  почуття спорідненості зі своїм містом – воно сильніше і яскравіше, ніж усі його видимі  недоліки, ніж усі інші чудові та прекрасні міста, разом узяті. Для мене Львів - це не тільки архітектура, кава і бруківка. Я його відчуваю... Воно рідне і  тепле. Це моє…
Ось навіть і блюз у виконанні Ю. Гнатковського   "Тільки у Львовітому  підтвердження ... львів'яни мене зрозуміють:))) Сиджу, посміхаюся... Саме ТАК я відчуваю Львів.


Пісня польська, 1939 року, але Гнатковський її переспівав та-а-ак.... ну дуже сподобалося!



         А ось оригінальна версія польською мовою. Задерикуватіше:)))




Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякую, що завітали на мій блог