понеділок, 12 травня 2025 р.

Група результатів 4. "Досліджує мовлення"

 
Тема: «Із цим літературним героєм не сумуватимеш»

Дослідження гумору і сатири через письмовий аналіз творів.

Вивчені твори:

  • Остап Вишня. «Перший диктант»

  • Олександр Виженко. «Небилиця» або «Велике Цабе»

  • Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука»

  • Меган МакДоналд. «Джуді Муді й НЕнудне літо» 


✏️ Завдання 1. Мова героя — ключ до гумору (3 бали)

📚 Олександр Виженко. «Велике Цабе», «Небилиця»

  • Проаналізуйте, як мовлення головного героя допомагає створити сатиричний ефект.

  • Які слова або фрази свідчать про перебільшення, самозакоханість чи безглуздість?

  • Що, на вашу думку, висміює автор — самого героя чи певні риси суспільства?


✏️ Завдання 2. Гумор як спосіб говорити про серйозне (3 бали)

📚 Остап Вишня. «Перший диктант»

  • Визначте, які комічні ситуації виникають у творі, та завдяки чому вони є смішними.

  • Як автор поєднує жарт і серйозність?

  • Яке ваше особисте ставлення до проблеми, порушеної у творі (наприклад, страх перед оцінкою, неготовність до навчання тощо)?


✏️ Завдання 3. Неочікувано мудрий Бурундук (3 бали)

📚 Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука»

  • Які риси характеру роблять Бурундука смішним і водночас глибоким героєм?

  • Наведіть приклади з тексту, які свідчать про його нестандартне мислення.

  • Як гумор допомагає краще зрозуміти його емоції та внутрішній світ?


✏️ Завдання 4. Героїня з характером — Джуді Муді (3 бали)

📚 Меган МакДоналд. «Джуді Муді й НЕнудне літо»

  • Порівняйте Джуді з одним із українських літературних героїв, яких ви вивчали.

  • У чому їхня схожість і відмінність у стилі мислення, поведінці, гуморі?

  • Як гумористичні ситуації у творі допомагають краще зрозуміти, що таке справжня «нудьга»?



Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякую, що завітали на мій блог