пʼятницю, 30 січня 2015 р.

"...мені страшенно захотілося повернутись назад у дитинство..."

Сьогодні йому мало б виповнитися 85 років...

Перші оповідання для дітей Всеволод Нестайко почав друкувати ще в 1954 році. Як сам автор потім писав, «коли я став по-справжньому дорослим, мені страшенно захотілося повернутись назад у дитинство — догратися, досміятися, добешкетувати... Вихід був один — стати дитячим письменником».

За свій 55-літній шлях у дитячій літературі письменник видав близько тридцяти книжок — повістей, романів, збірників оповідань, а трилогія «Тореадорів» визнана одним із найвидатніших творів сучасної світової дитячої літератури.
У 1979 році рішенням Міжнародної ради з дитячої та юнацької літератури трилогію було внесено до Особливого Почесного списку Ганса Крістіана Андерсена «як один з найвидатніших творів сучасної дитячої літератури».

Твори письменника видавалися 136 разів двадцятьма мовами світу. Загальний наклад видань — понад 2 млн примірників.

У свій час Всеволод Нестайко побажав своїм читачам: «Не поспішайте, як я колись, швидше виростати. Бо дитячі роки неповторні. І якщо Ява й Павлуша допоможуть вам на якісь хвилини гостріше відчути радість веселого, щедрого на пригоди й витівки дитинства, я буду щасливий».

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякую, що завітали на мій блог