неділю, 23 грудня 2012 р.

Притча про незвичне у буденному

Незвичне чи буденне
        Дуже мені подобається ось така сучасна притча

Одного разу каже донька батькові:
— Тато, я втомилася... У мене таке важке життя, стільки проблем, я весь час пливу проти течії, у мене немає більше сил ...  Що мені робити?
Батько замість відповіді поставив на вогонь три однакових каструлі з водою. В одну вкинув моркву, в іншу поклав яйце, а в третю насипав зерна кави. Через деякий час він вийняв
з води моркву і яйце, а з третьої каструлі налив в чашку кави.

— Що змінилося, — запитав він доньку.
— Морква та яйце зварилися, а зерна кави розчинилися у воді, — відповіла вона.
— Ні, дочко моя, це лише поверхневий погляд на суть проблеми. Подивися: тверда морква, побувавши в окропі, стала м’якою. Крихке і рідке яйце стало твердим. Зовні вони не зазнали ніяких змін — вони змінилися всередині під впливом несприятливих обставин — кип’ятіння. Так і люди: сильні зовні можуть розклеїться і стати немічними там, де слабкі і ніжні можуть міцніти і змужніти ...
— А кава? — запитала дочка.
— А це найцікавіше! Зерна кави повністю розчинилися у ворожому оточенні і змінили його — перетворили окріп у чудовий ароматний напій.

Є особливі люди, які не міняються не залежно від будь-яких обставин — вони змінюють їх самі, перетворюючи їх на щось нове і прекрасне, але при цьому отримують нові знання та досвід ...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякую, що завітали на мій блог