понеділок, 16 липня 2012 р.

Алфавіт ... на крилах???

Справді, кого тепер здивуєш буквами, написаними людиною на будь-яких підручних предметах. А як щодо ось такого ексклюзиву?

Різнокольорові літери латинського алфавіту і такі ж веселі строкаті цифри зображені самою матінкою-природою ... на крилах метеликів.

Першим на таке диво звернув увагу фотограф-норвежець К’єлл Сендвед (Kjell Sandved), коли помітив всередині своєї старої коробки для сигар метелика, на крильцях якого була ідеально
зображена буква «F». «У моїй голові ніби спалахнуло світло: якщо в природі виникла одна буква, то, ймовірно, існують й інші! І я вирішив стати першим, хто їх знайде», — вирішив фотограф. На це заняття у нього пішло 24 роки.

Свої знімки К’єлл робив рано вранці або ввечері, коли метелики ще неактивні. «Я ніколи не хотів турбувати їх або завдавати їм шкоди. Тому я навчився тихенько підкрадатися до них, і іноді мені вдавалося зробити знімки з дуже близької відстані», — каже фотограф.
За роки пошуків фотограф знайшов не тільки літери алфавіту і цифри від 1 до 9, а й виявив на крилах метеликів і метеликів вражаючі візерунки у вигляді осіб, очей, тварин і людських фігур.







Ось такий він — звичайний світ...

Джерело тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякую, що завітали на мій блог