Після прочитання чарівної повісті Льюїса Керрола "Аліса в Країні Див" ми вирішили: чому б не перенести цю історію в реальний вимір? Так народилося фінальне інженерне завдання, що стало яскравим завершенням читацької подорожі! 🚀📚
🔧 Що створили наші юні інженери?
🔹 3D-моделі Країни Див — з лабіринтами, палацами, дивовижними героями.
🔹 "Годинник Божевільного Капелюшника" ⏰ — механізм, що зупиняє час, коли настає чайна церемонія.
🔹 "Сльозове озеро" 💧 — глибина емоцій в макеті.
🔹 Чеширський кіт", який поступово зникає, залишаючи лише усмішку 😺
🔹 "Двері в Країну Див" 🚪 — рухаються завдяки простому, але геніальному механізму з мотузок і пружин.
🔹 "Магічний капелюх" 🎩 — кожна деталь приховує таємницю.
🔹 І, звісно ж, "гра-лабіринт", що відтворює маршрут Аліси — зіткнення з Королевою, зникнення разом із Котом, дивовижні переходи й повернення до себе.
💭 Цей тиждень був не лише про фантазію, а й про логіку, креативність, інженерію та командну роботу.
Наші п’ятикласники — справжні мейкери нової епохи! 🌟
#інженернийтиждень #українськашкола #AliceInWonderland #ЛьюїсКерролл #STEAM #творчість #урокинадиво #креативнавчання #фантазіятежнаука.
Немає коментарів:
Дописати коментар