понеділок, 20 лютого 2012 р.

Естафета "Чудо-блог"


Шановне товариство! "Скромно" повідомляю вам, що блог "Еверест філології" удостоєний нагороди в акції-естафеті "Чудо-блог".
Чудо-блоги називають самі блогери. Мені дуже приємно прийняти естафетну "паличку" від Шуруто Валентини Вікторівни з Росії, автора чудового блогу для учнів початкової школи  (а також від Margarita Kalyuzhna, Ірини Дмитрівни) та всіх тих, хто застосовує у своїй педагогічній практиці веб-технології.


         За правилами нагородження потрібно:
• Подякувати тому, хто нагородив, на словах,  і розмістити активне посилання на його блог.
• Розмістити на своєму блозі зображення нагороди.
• Нагородити інші блоги (у кількості 7), які вважаєте гідними.
• Сповістити номінантів про нагороду в коментарях.
• Написати 7 повідомлень  про себе.

       Отже, 7 блогів, яким я з великим задоволенням і повагою передаю нагороду і естафету!
        А тепер розкриваю 7 «таємниць»  про себе.

1. Я вчитель української мови та літератури.
2. Змалечку мріяла бути вчителем. 

3. Дуже люблю читати, комп’ютер – моє хобі.

4. Завжди радію зустрічі з розумною людиною. 

5. Люблю подорожувати.

6.  Можу нескінченно довго дивитися на море, а слухати його прибій – це щастя!

7. Хочу побувати у Парижі (ду-у-у-же  хочу-у-у-у :)).

Приймайте та передавайте естафету. Успіхів!

2 коментарі:

  1. Ліля Степанівна! Дуже дякую за нагороду! Для мене це було дуже приємною несподіванкою!

    ВідповістиВидалити
  2. А все тому, що Ваш блог ду-у-же "смачний", пані Тетяно! :)

    ВідповістиВидалити

Дякую, що завітали на мій блог