четвер, 21 лютого 2013 р.

Педагогічні погостини

Вчорашній день запам’ятається мені насамперед радістю від зустрічі зі знайомими і незнайомими вчителями української мови та літератури Жидачівщини, вчителями НВК ім. В.Симоненка. Мене запросили виступити на «Педагогічних погостинах», а я, звичайно, погодилася!

Головний методист філологів Жидачівщини — Ольга Мирославівна Прокопів запропонувала мені самій вибрати тему виступу, але таку, щоб вона була максимально корисною для вчителів ...

Думала я недовго! Що може бути корисніше практичних порад?

Я вважаю, що завжди треба вибирати тему для виступу відповідно до місця і часу: так, і в мене є виступи з перерахуванням моїх заслуг, перемог, дипломів, нагород ... Але навіщо це? Люди ж прийшли не мене подивитися, а НАВЧИТИСЯ!

Тому і вибрала темою свого виступу «Роль фанфіків на уроках літератури».



Так, тема нова, але дуже, на мій погляд, актуальна...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякую, що завітали на мій блог