середа, 3 жовтня 2012 р.

Веб-квест як одна із форм організації проектної та дослідницької діяльності учнів на уроках словесності

 Бурхливий розвиток програмно-технічних засобів створення, збереження й обробки інформації у світі дедалі швидше змінює орієнтації сучасного суспільства. Входження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у різні сфери діяльності людини не оминає і галузь освіти. Дуже важливо організувати процес навчання так, щоб дитина активно, з цікавістю і захопленням працювала на уроці, бачила плоди своєї праці і могла
їх оцінити. Завдання вчителя сьогодні — ширше поглянути на зміст і методи навчання, навченості зі свого предмету, ввести у канву традиційних умінь з предмета ті, яких сьогодні бракує учням.

Безумовно, саме з цією метою учителі української мови та літератури використовують на своїх уроках презентації, відео, сторінки спеціальних навчальних порталів, диски з навчальними програмами, рекомендовані Міністерством освіти, організовують роботу з учнями під своїм керівництвом в Інтернеті. Одним із способів цільового використання глобальної мережі на уроках словесності є веб-квест, який можна віднести як до методу проблемного навчання, так і до методу проектного навчання одночасно. Саме про це і є моя стаття, надрукована в журналі "Вивчаємо українську мову та літературу в школі".



Впевнена, що той вчитель, який спробує створити хоча б один веб-квест з учнями, зразу побачить у своїх школярів позитивні зміни (їх активність, колективізм, рівень і якість спілкування «наживо», без Інтернету...), бо робота ця і корисна, і цікава, і така, що дійсно активізує навчальну діяльність дітей.

2 коментарі:

  1. Стаття цікава, але в журналі вона, на жаль, не відкривається.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую.
    Так, туди треба мати право доступу, яке надає редакція.

    ВідповістиВидалити

Статті, які вам сподобаються

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ratings and Recommendations by outbrain

Дякую, що завітали на мій блог