суботу, 5 грудня 2015 р.

«Вам не вистачає ріки, а мені й краплі достатньо»

5 грудня 1931 року народився український письменник-прозаїк Григір Тютюнник. На жаль, часто так буває, що великі йдуть з життя рано. Ось підбірка геніальних цитат талановитого письменника, філософа, неймовірно обдарованого українця Григора Тютюнника.

«Читати — найдешевше і найкорисніше задоволення на Землі».

«Якщо тебе ніколи не охоплювало бажання обійняти всю землю, приласкати бродячого собаку, підняти з землі зірваний листок і цілувати його — значить ти ще не любив».


«Дивно: прочитаєш книгу і шкода з нею розлучатися. За наступну братися навіть не хочеться».

«Краще різка відвертість, ніж зрадницька мовчанка».

«Хороша книга та, після якої відчуваєш, що порозумнішав або став краще».

«Мій секрет творчості: біль. Повна душа болю».

«Так я ж написав тільки напівправду життя — і мене викидають з літератури. А якби я написав усю правду, то що — мене вбити треба?»

«Кожен письменник обирає тему найближчу, найріднішу його життєвому досвідові і — неодмінно — своєму ідеалові людини в тому часі, у якому він живе. Найдорожчою темою, а отже й ідеалом, для мене завжди були і залишаться доброта, самовідданість і милосердя людської душі в найрізноманітніших проявах».

«Тисячі років людям твердили, а люди, віруючи, повторювали: Бог створив людину. А виявилося зовсім навпаки: людина створила Бога. Людина за своїм образом і подобою створила не тільки Бога, але й диявола».

«Вам не вистачає ріки, а мені й краплі достатньо».

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякую, що завітали на мій блог