середа, 19 листопада 2014 р.

ДПА і ЗНО-2015


18 листопада, відбулась селекторна нарада щодо особливостей державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання у 2015 році з української мови і літератури, у якій взяли участь заступник міністра освіти і науки Павло Полянський та директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук.

Павло Полянський зауважив, що цього навчального року на випускників очікують єдині тести для оцінювання
знань лише з української мови, і розповів про особливості складання ЗНО та ДПА.

Ігор Лікарчук повідомив терміни проведення ЗНО: воно відбудеться не пізніше 24 квітня, а результати будуть відомі до 12 травня. З 5 січня відкривається сторінка для реєстрації учасників ЗНО. Крім того, на порталі УЦОЯО розміщено приклади двох видів тестів різних рівнів складності з української мови і літератури.

4 коментарі:

  1. Дякуємо за інформацію. Вже давно таку шукаємо!

    ВідповістиВидалити
  2. Не підскажете, що важливіше - ДПА чи ЗНО?. ДПА я думаю, що важливіше, бо оцінка йде в атестат, а це назавжди, а ЗНО є кожен рік. Так? Чи ні?

    ВідповістиВидалити
  3. Мені здається розпочинати тести в квітні неправильно і дещо несправедливо.Адже абітурієнти минулих років мали більше часу на підготовку аж на 2 місяці. Я таке рішення не підтримую.
    З острахом чекаю реформ,які будуть стосуватися ЗНО у 2016 році.Думаю,вони будуть ще більше кардинальні.
    Я дуже переживаю з приводу тестування,яке на мене чекає в майбутньому,тому починаю вже помало готуватися.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за інформацію. Дуже важливо, щоб учні знали про іспити усе. Вислухавши Ігоря Лікарчука, я збентежений.Мені не зрозуміло, нащо перенесли ЗНО.Часу на підготовку стало менше. Це несправедливо!

    ВідповістиВидалити

Статті, які вам сподобаються

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ratings and Recommendations by outbrain

Дякую, що завітали на мій блог