неділю, 5 квітня 2015 р.

Вербна неділя


Верба б’є, не я б’ю,
За тиждень — Великдень!
Уже недалечко
Червоне яєчко.

Лоза б’є, не я б’ю,
За тиждень — Великдень!
Будь здоровий, як вода,
І багатий, як земля.



Тоненьким прутиком
З вербовим котиком
Себе вітаємо
Легеньким дотиком…
Радісну вістку
Собі говоримо,
Що день великий
Не поза горами,
Що вже за тиждень
Буде Великдень!
Ой ти гілко, гілко вербова!
На тобі зелена обнова.
Ще холоднувато надворі,
А ти вже в святечнім уборі.

Ти вже у церковцю ходила,
Господу стежинку встелила
І до нас вернулась, свячена
Гілочко вербова, зелена.

Ти торкни Оленочку трішки,
Хай росте, як мама, заввишки
А Максимка – шпарко й багато,
Хай здоровий буде, як тато.

 (250x95, 36Kb)

Прикмети та вірування, пов’язані з Вербною неділею.

Вітер, що дме у Вербну неділю, буде переважати протягом всього літа.

Якщо цей день сонячний - чекай на добрий врожай злаків та фруктів.

Освячена верба, якщо її кинути проти вітра, припиняє бурю, кинута у полум’я - зупиняє вогонь.













2 коментарі:

  1. Вітаю вас та ваших читачів із Вербною неділею!
    Сьогодні героїня дня
    Простенька гілочка вербова,
    Несуть її усі зрання
    Йдучи у храм по Боже слово.

    Я вас вітаю з днем ясним,
    Ми рік його усі чекали!!!
    Воскресне скоро Божий Син!
    Ще тиждень… залишилось мало.

    Верба хай б’є з усієї сили,
    Нехай здоров’я додає,
    Усі щоб Паски відкусили!!!
    Прийміть вітаннячко моє!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, п. Наталю, і навзаєм також вітаю Вас із Вербною неділею!
      Неділя квітна до нас в гості завітала.
      У час, коли в зелені шати одіваються ліси,
      Розцвіла верба, щоби ми Ісуса зустрічали
      Із побажаннями любові і краси,
      І ласка Божа нас торкнеться неодмінно,
      Благословить Господь нам неньку Україну,
      Щоб ми у радості та щасті довго жили -
      Нам Матір Божа дасть усім здоров'я й сили!

      Видалити

Дякую, що завітали на мій блог