четвер, 13 вересня 2012 р.

"Поціловані Богом", або як працювати з творчо обдарованими учнями


Кожна дитина  —  почасти геній...
Артур Шопенгауер

Сьогодні інформаційне суспільство потребує творчих особистостей, тих, хто здатний самостійно мислити, приймати нестандартні рішення, адаптувати свої знання в різних галузях з використанням найсучасніших технологій. Впровадження
ефективних методичних засобів, технологій пошуку, навчання, виховання й самовдосконалення обдарованих дітей — ось головна мета освітньої діяльності кожного вчителя.

За оцінками експертів, тільки 2-5% дітей мають особливі інтелектуальні та творчі здібності. Вони ж зазначають, що часто цей дар «пропадає» з роками. Дійсно, лише дуже невелика частина колишніх «вундеркіндів» реалізують свої здібності в професійній діяльності; їх число не перевищує 2-3%.


Саме про роботу з творчо обдарованими дітьми на уроках словесності і був мій виступ на обласному семінарі у ЛОІППО для методистів відділів освіти, які відповідають за викладання української мови та літератури. 





Справді, вчитель повинен «вирощувати» здібності кожної конкретної дитини, пропонуючи їй систему розвивальних творчих завдань (проект "Дивоцвіт України), щоб вповні розвинути мовні й мовленнєві здібності учня, привчити його до словотворчості й збагатити успішним власним досвідом використання мови, вгамувати творчі запити креативних дітей, реалізувати їхні можливості. Окрім того, вчитель повинен поєднувати передові освітні технології з новими віртуальними освітніми середовищами, що відкривають словесникам переспективи виявити власну методичну неординарність та творчий потенціал учнів, бо, як казав Григір Тютюнник, "талант  —  то крапля здібностей і море праці"...



2 коментарі:

  1. Дуже цікавим та корисним був виступ п.Лілі. Будемо запрошувати тепер до себе, до своїх вчителів. Дякуємо.

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже дякую, шановний Слухаче. Та я не проти - запрошуйте! ))

    ВідповістиВидалити

Дякую, що завітали на мій блог