На відзначення 200-річчя від дня народження Великого Кобзаря, на виконання Заходів Департаменту освіти і науки Львівської обласної адміністрації та з метою покращення якості та ефективності навчально-виховного процесу, підвищення професійної майстерності вчителів, виявлення їх творчих здібностей та кращих методичних розробок з вивчення творчості Тараса Григоровича Шевченка, популяризації передового педагогічного досвіду серед учителів області, Львівський інститут післядипломної педагогічної освіти провів обласний конкурс на кращий конспект уроку з української літератури «Вивчення творчості Тараса Григоровича
Шевченка в 9 класі» у загальноосвітніх закладах області.
Шевченка в 9 класі» у загальноосвітніх закладах області.
Ось за такими критеріями всі члени журі з 24 по 26 березня оцінювали кожен конспект уроку (кожному критерію присвоєно певну максимальну кількість балів).
№
з/п
|
Критерії оцінювання
|
Норма оцінювання
(від 1до 10
балів)
|
1.
|
Чітка
постанова мети і завдань уроку. Тип уроку, методи і
прийоми, обладнання,
література.
|
|
2.
|
Забезпечення мотивації (створення проблемної ситуації,
з’ясування необхідності набутих умінь під час виконання завдань на уроці для
подальшого навчання, активізація опорних знань і умінь учнів)
|
|
3.
|
Представлення і очікування навчальних результатів
|
|
4.
|
Оригінальність та інноваційність рішення завдань уроку
|
|
5.
|
Міжпредметні зв'язки на уроці
|
|
6.
|
Використання різноманітних форм і методів роботи на
уроці
|
|
7.
|
Презентація
необхідної для учнів інформації
|
|
8.
|
Забезпечення
виконання системи завдань, спрямованих на формування літературної
компетентності: емоційно-ціннісної, літературознавчої, загальнокультурної,
компаративної
|
|
9.
|
Оцінювання
результатів уроку, підбиття його підсумків, коригування набутих умінь і
навичок, визначення нових тем (проблем) для їх розв’язання, складання плану
подальшої роботи
|
|
10.
|
Естетичне оформлення,
дизайн
|
|
11.
|
Додаткові
матеріали
|
Максимальна кількість балів – 110
Ми відзначили, що, подаючи матеріали на конкурс, вчителі ставили перед собою такі завдання: вивчення та популяризація творчої спадщини Т. Шевченка та його ідей серед учнів; стимулювання творчої ініціативи вчителів під час вивчення життєвого та творчого шляху Т. Шевченка з використанням інноваційних педагогічних технологій; формування духовної, світоглядної позиції школярів, виховання принципів громадянської відповідальності.
Вітаємо всіх переможців Кокурсу та бажаємо нових досягнень та перемог!
Немає коментарів:
Дописати коментар