Сьогодні виповнюється 155 років із дня народження Івана Яковича Франка. Він — та людина, якій судилося стати одним з найбільших виразників національного духу українців. Франко — автор більше шести тисяч творів різних жанрів. Поет, прозаїк, драматург, літературознавець, мовознавець, фольклорист, економіст, політолог, а насамперед будівничий нації — це далеко не повний перелік усього, чого торкнулася його натруджена рука. За кількістю написаного можна відтворити його життя по годинах.
Сторінки
▼
субота, 27 серпня 2011 р.
середа, 24 серпня 2011 р.
День Незалежності
Сьогодні виповнюється 20 років нашій молодій державі.
Щиро вітаємо всіх громадян з нагоди великого національного свята нашої державності – Днем незалежності України!
Від щирого серця й від усієї душі зичимо всім здоров’я, щастя, добра, достатку, миру, щедрої долі, сили і наснаги в усіх справах.
середа, 3 серпня 2011 р.
Мова - твого життя основа
… вміти правильно говорити … ще не заслуга,
а не вміти - вже ганьба, тому що правильне мовлення,
по-моєму, не стільки достоїнство вправного оратора,
скільки властивість громадянина.
Цицерон
Дійсно, наша побутова українська мова є недосконала, на третину засмічена іншомовними словами (російськими, польськими, англійськими тощо). Виправити ситуацію допоможе самодисципліна та самонавчання українців (до речі, в тенетах Інтернету знайшла дуже хороший, як на мене, «Словарик пояснення чужих та не дуже зрозумілих слів» 1906 (!) року видання. Почитайте, не пошкодуєте).
понеділок, 1 серпня 2011 р.
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури у 2011 - 2012 н.р.
Реалії сучасної шкільної освіти в Україні вимагають від учителів і науковців перегляду багатьох питань, серед яких:
концепція змісту освіти,
Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти,
принципи, методи, прийоми і форми навчання української мови,
мовленнєвий розвиток учня,
формування його основних компетентностей,
Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти,
принципи, методи, прийоми і форми навчання української мови,
мовленнєвий розвиток учня,
формування його основних компетентностей,
реалізація особистісного потенціалу школяра тощо.